Laden Evenementen
Dit evenement is voorbij.

Tijdens de zeilweek leer je onder begeleiding van ervaren instructeurs beter zeilen en vaar je veel wedstrijdjes.

Natuurlijk is er ook tijd om lekker te zwemmen, te spelen met de surfplanken en om van de steiger af te springen. We wisselen het zeilen af met diverse leuke spelletjes, puzzels en sportactiviteiten.

De zeilweek vindt plaats in de laatste week van de zomervakantie: van maandag 10 t/m vrijdag 14 augustus.

We beginnen ’s ochtends om 9 uur en je ouders kunnen je ’s middags om 5 uur weer ophalen. Op vrijdag neemt iedereen wat lekkers mee en gaan we gezellig picknicken. Ouders kunnen die dag ook meegenieten door in de namiddag wat eerder te komen en met wat lekkers (uit onze bar?) in het zonnetje te zitten op ons terras aan de kom van de plas.

Aanmelden

Meld je hieronder aan voor de zeilweek. Als je de inschrijving via de website hebt voltooid, ben je zeker van een plekje. Ongeveer een week voor aanvang van de ZVG Zomer Zeilweek ontvang je een e-mail met meer informatie over wat je zelf mee moet nemen (geschikte kleding, lunch, etc.).