Word MeterMaatje

MeterMaatje

€4.625 van €10.000 opgehaald

Reserveer hieronder jouw meter. Je kunt je bijdrage via iDeal veilig overmaken.

Tekst op naambordje

Persoonlijke info

Totaalbedrag: €250,00

Word MeterMaatje!
Draag bij aan de nieuwe steigers.

Onze steigers zijn versleten. Na jarenlang dankbaar gebruikt te zijn is het tijd om ze te vervangen. Ook na de winterpauze willen we weer veilig kunnen zeilen. Daarom schakelen we een aannemer in om een nieuwe steiger aan te leggen. Maar voordat dat kan, moeten we het financieel nog mogelijk maken. Daar hebben we jouw hulp bij nodig. Word metermaatje!

Wat is een metermaatje?

• Voor 250 euro sponsor jij je eigen meter van de nieuwe steiger.
  • Je kunt ook kiezen voor een 1/2 meter voor 125 euro of ons heel blij maken met 2 meter steiger voor 500 euro!
  • Als dank daarvoor krijg je een vermelding naar keuze op een mooi naamplaatje voor jouw meter(s).
  • Natuurlijk ben je onze speciale gast bij de opening van de nieuwe steiger. Daar maken we een feestelijke (corona-proof) happening van.

Wat kost de nieuwe steiger?

Het vervangen van de steigers kost 36.000 euro. Een groot bedrag voor een vereniging als de onze. De vereniging heeft de afgelopen jaren een reserve aangelegd van 20.000 euro eigen middelen. Ongeveer 6.000 euro krijgen we terug via een regeling.

Voor de resterende 10.000 euro zetten we deze crowdfunding in en gaan we op zoek naar sponsoren of fondsen. Wat we niet willen, is bijv. de lidmaatschappen of de prijzen van de bar verhogen. De ZVG kiest bewust voor lage prijzen om de zeilsport toegankelijk te houden voor iedereen.

Een nieuw ontwerp.

We vervangen de steiger niet zomaar. We hebben ook een beter ontwerp gemaakt. Het ontwerp vraagt minder onderhoud, is schoner (minder last van vogelpoep op de steiger) en er is meer ruimte in de kom om aan te leggen. Daardoor wordt de toegankelijkheid verbeterd.

Heb je nog vragen?

Kijk hieronder bij de veelgestelde vragen voor meer informatie. Lukt het je niet de betaling te doen? Neem dan contact op via sponsoring@zeilvereniging-gaasperplas.nl.

Veel gestelde vragen.

Nee hoor, iedereen die ons een warm hart toedraagt is van harte welkom om mee te doen. Neem jij vaak je ouders of vrienden mee om te genieten van ons mooie plekje? Misschien vinden zij het wel leuk om een bijdrage te doen. Of heb je nog geen inspiratie voor cadeaus voor de feestdagen? Geef dan een gesponsorde meter cadeau.

De steiger is afgelopen weken afgebroken want was erg gevaarlijk geworden. Als we nu geen nieuwe steiger aanleggen, dan kunnen we geen kielboten huisvesten.

Als we de steiger helemaal uit eigen middelen betalen dan zijn we blut. Dan kunnen we andere grote onderhoudsactiviteiten niet meer betalen, zoals bomenonderhoud, klein onderhoud aan de verenigingsboten, reddingsvlot vervangen, etc.

Je kan altijd suggesties of plannen kwijt bij de sponsorcommissie, via sponsoring@zeilvereniging-gaasperplas.nl

We starten begin 2021, de oplevering is gepland voor we volgend jaar de boten weer te water laten. Zodat we allemaal weer fijn kunnen zeilen op onze mooie plas.

We willen zo snel mogelijk aan de slag en de opdracht aan de aannemer verlenen. Dus twijfel niet te lang en word metermaatje!

Je behoudt natuurlijk een ligplek, alleen komt deze op een andere plek terug.