ZVG Zomer Zeilweken 2020

Wil jij deze zomer pret hebben op, in en om het water? Zeilvereniging Gaasperplas verzorgt tijdens deze zomervakantie drie zeilweken voor kinderen tussen de 8 en 12 jaar!

Tijdens de zeilweek leer je van maandag t/m vrijdag onder begeleiding van ervaren instructeurs beter zeilen en vaar je veel wedstrijdjes.

Natuurlijk is er ook tijd om lekker te zwemmen, te spelen met de surfplanken en om van de steiger af te springen. We wisselen het zeilen af met diverse leuke spelletjes, puzzels en sportactiviteiten.

Het maakt niet uit of je lid bent van onze vereniging of nog moet beginnen met zeilen: iedereen met zwemdiploma A of hoger mag meedoen. Onze instructeurs zorgen voor een verrassende en gezellige week.

Wanneer

De zeilweken vinden plaats in de eerste, middelste en laatste week van de zomervakantie

We beginnen ’s ochtends om 9 uur en je ouders kunnen je ‘s middags om 5 uur weer ophalen. Op vrijdag neemt iedereen wat lekkers mee en gaan we gezellig picknicken. Ouders kunnen die dag ook meegenieten door in de namiddag wat eerder te komen en met wat lekkers (uit onze bar?) in het zonnetje te zitten op ons terras aan de kom van de plas.