ZVG Zomer Zeilweken 2022

Wil jij deze zomer pret hebben op, in en om het water? Zeilvereniging Gaasperplas verzorgt tijdens deze zomervakantie twee zeilweken voor kinderen tussen de 8 en 12 jaar!

Tijdens de zeilweek leer je van maandag t/m vrijdag onder begeleiding van ervaren instructeurs beter zeilen en vaar je veel wedstrijdjes.

Natuurlijk is er ook tijd om lekker te zwemmen, te spelen met de surfplanken en om van de steiger af te springen. We wisselen het zeilen af met diverse leuke spelletjes, puzzels en sportactiviteiten.

Het maakt niet uit of je lid bent van onze vereniging of nog moet beginnen met zeilen: iedereen met zwemdiploma A of hoger mag meedoen. Onze instructeurs zorgen voor een verrassende en gezellige week.

Wanneer

De zeilweken voor beginners vinden plaats in de eerste en laatste week van de zomervakantie, 18 – 22 juli en 22 – 26 augustus.

We beginnen ’s ochtends om 9 uur en je ouders kunnen je ’s middags om 5 uur weer ophalen. Op vrijdag neemt iedereen wat lekkers mee en gaan we gezellig picknicken. Ouders kunnen die dag ook meegenieten door in de namiddag wat eerder te komen en met wat lekkers (uit onze bar?) in het zonnetje te zitten op ons terras aan de kom van de plas.

Kosten en aanmelden

De kosten bedragen €135 voor leden (als je kind dit jaar zeilles volgt) en €165 voor niet-leden.

Klik hieronder op de zeilweek naar keuze om je in te schrijven.

18jul(jul 18)09:0022(jul 22)17:00Activiteit afgelopenUitgelichtZomer Zeilweek JuliZomerzeilweek Juli 2022

22aug(aug 22)09:0026(aug 26)17:00Activiteit afgelopenUitgelichtZomer Zeilweek AugustusZomerzeilweek augustus 2022

Kamp voor Laser zeilers

De vijfde week van de zomervakantie, 15 – 19 augustus, organiseren wij een kampweek voor laserzeilers. In deze week worden diverse activiteiten buiten de vereniging gedaan en wordt er op woensdag en donderdag nacht op de zeilvereniging geslapen. Deze kampweek is alleen voor cursisten van het lesprogramma. Deze deelnemers ontvangen daarover aan het begin van het zeilseizoen meer informatie. De kosten voor dit kamp zijn €250.