ZOMERKAMPEN 2019

ZVG Zomerkampen

Wil jij deze zomer pret hebben op, in en om het water? Zeilvereniging Gaasperplas verzorgt tijdens de zomervakantie twee zomerkampen voor kinderen tussen de 8 en 12 jaar!

Van maandag tot en met vrijdag gaan we zeilen, zwemmen, en gezellig spelletjes spelen op de zeilvereniging. Het maakt niet uit of je lid bent van de vereniging of pas net bent begonnen met zeilen: Iedereen die zwemdiploma A heeft mag meedoen. Onze instructeurs en stagiairs zorgen 5 dagen lang voor een spannende week vol plezier.

De zomerkampen vinden plaats in de eerste en laatste week van de zomervakantie: 15-19 juli en 19-23 augustus. We beginnen ’s ochtends om 9 uur en je ouders kunnen je ’s middags om 5 uur weer ophalen. Op vrijdag neemt iedereen wat lekkers mee en gaan we gezellig picknicken. Ouders kunnen die dag ook meegenieten door in de namiddag wat eerder te komen en met wat lekkers uit onze bar in het zonnetje te zitten.

De kosten bedragen €130 voor leden (als je kind dit jaar zeilles volgt) en €160 voor niet-leden. Meer informatie over het programma en wat je zelf mee moet nemen (geschikte kleding, lunch, etc.), volgt via e-mail na aanmelding.

Selecteer hieronder het zomerkamp waarvoor je je wilt aanmelden.

Zomerkamp 19 t/m 23 augustus

19 augustus van 08:00 - 23 augustus van 17:00